marți, 9 martie 2010

Pe aripile vantului






Un praf roşiatic de natură necunoscută s-a depus în aceste zile peste maşinile constănţenilor, neţinând cont de marcă, model şi nici măcar de caii putere. După îndelungate cercetări s-a ajuns la concluzia că nu se poate demonstra provenienţa acestui musafir purtat pe calea aerului. Aşa că este liber la speculaţii, iar la aşa ceva ne pricepem destul de bine. O primă idee ar fi - praful de vise. Pentru că magazinele care comercializau aceste produse s-au închis, pe stoc fiind un exces de marfă nereturnabil, probabil proprietarii acestor afaceri au eliberat materia cu prolificul „zboară prafule, zboară!”. Sau poate este un praf de natură politică, pentru că doar ce am trecut printr-o perioadă a congreselor. Acum, praf prostănac nu poate să fie că doar a fost îndepartat cu grijă, praf violet nici atât că doar am vazut la televizor că era rosiatic, sau poate că era sub acoperire. Poate era un polen de crin, că doar e primăvară, iar natura, după cum am învătat la şcoală, renaşte. Eu una vă sfătuiesc să fiţi atenţi la aceste fenomene (ne)naturale pentru că nu se ştie niciodată când te alegi cu niţel praf în sau peste ochi.



Picture - by Wings-of-dust

Un comentariu:

  1. Lucrarea este a Mirunei Ivanescu, un artist complet dupa parerea mea. Dati un search.

    RăspundețiȘtergere